Batman Begins - Precision Select

Beställt bilder

Nu har jag presic beställt några bilder som jag ska hänga upp på min vägg i mitt rum. Dom kommer nästa vecka! :)
Ska också snart ta och beställa en bikini och lite andra kläder som jag ska ha i egypten som jag ska till den 20 mars. Letar också efter en fjärrutlösare till Canon EOS 1100d så om det är någon som vet en bra sida eller har tävling på sin blogg om en sån eller om nån kankse skulle vilja sälja den till mig så släng in en kommentar! Jag letar också efter ett UV filter 58mm, nån som har tävling eller vill sälja så hör av er om det med. Nu ska jag nog gå till köket och ta nått att äta. Har de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0