Batman Begins - Precision Select

Dagen med Moa! ♥

Där hade ni några bilder ifrån dagen med underbaraste moa! :* ♥♥
Som sagt har jag ju tillbringat min dag tillsammans med moa och det var underbart. Vi gick till konsum för att handla lite och när vi kommer in där hamnar vi i en sjukt pinsam sitvation!! :s behöver inte gå in exakt på vad som hände men säg som såhär:
JAG: hoppas det inter är någon jag känner här inne för jag hatar att gå och handla när de är någon jag känner i samma affär som jag möter.
MOA: Ja eller hur
JAG: o där var nårra jag känner!! :o
Sen stog vi och skattade som in i bomben på konsum, HAHAHAH!! :P
Imon kommer ju i alla fall Cornelia till skolan och det ska bli sjukt skönt! Sen taggar man Malmö efter det. Tåget går ca.12 här ifrån och sen är vi hemma igen kl.19, kommer bli så sjukt kul! :D
Nu ska jag inte sitta här och babbla mer så ha det bra!
upps, glömde en grej... glöm INTE frågestunden!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0