Batman Begins - Precision Select

Hos mormor

Nu sitter jag hemmq hos mormor o morfar. Har precis fått lita pankakor och glass, GOTT! Tänkte komma hit för att hälsa på lilla smilla o gosa lite med henne men min tanke förstördes för att dmilla springer bara rund och busar tyvärr. Skolan var ganska bra faktiskt. Håller ju fortfarande på med projektet och det gick bra än idag men tyvärr mådde Cornelia dåligt. Hatar att se andra må dåligt, särskilt sin bästa vän med. Sista timmen kollade vi på film och då plötsligt skulle jqg gå ner för att lämna min dator på lagning, typ cp:ar as mkt. Aja nu ska jag nog ta och gå hem...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du inte bästavän med nellie & frida???

eller är du det med cornelia med??? :D <3

2012-02-16 @ 15:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0