Batman Begins - Precision Select

MALMÖ!! :D

Hej på er! Nu sitter jag hemma i soffan efter att ha kommit hem ifrån Malmö som var underbar med tjejerna! Först när vi gick på tåget här hemma så var de redan mycket folk men vi hittade till slut en plats där vi kunde sitta, jag och Ayla behövde ju sitta framlänges med så då var de ju ännu svårare att hitta platser men till slut kom vi fram till några platser där jag, Cornelia, Ayla, Camilla och erika satt. Erika hoppade på tåget i osby för att det var närmare. När hon kom in på tåget kom hon med lilla Wilhelm som är snart 2 månader, han var så söt. När vi kom fram till Malmö fick vi ta bussen till värmehm och sen gå in på entré. När vi kom in på entré så gick vi till bowlingen och spelade. Gick ju inte bäst för mig men det var sjukt kul i alla fall. Sen blev det shopping! :D Kommer bilder imon på vad jag köpte. Sen tog vi bussen till stationen och efter de blev de tåg igen. När vi nästan var framme hade vi tjejer tävling om vem som kunde stå på ett ben längst när tåget rullade, ja det gick väl sådär för alla :p Nu ska jag fortsätta att kolla på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0