Batman Begins - Precision Select

skolan :/

Nu har jag nästn precis kommit hem från skolan och de var en ganska jobbig dag i skolan med. Typ andra lektionen började jag få ont i magen och frös jätte mycket, jag mådde inte illa på de sättet jag gjorde i fredags som tur väl var. Jag åt ingen mat häller för det var inte gott. Näst sista lektionen blev de värst för jag årkade inte jobba eller göra någonting så jag tog till slut en alvedon och efter det låg jag och vilade lite, sen blev de bättre, hade nästan inte ont i magen längre fast jag frös jätte mycket, hoppas jag inte blir sjuk i alla fall. Nu sitter jag i soffan hemma och kollar på tv. Ska snart ta och plugga lite också, sånt måste man ju tyvärr göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0