Batman Begins - Precision Select

Till Cornelia Wallden ♥


Var ska jag börja? Du har betytt guld för mig sen i augusti. Redan på första träffan innan skolan började så tyckte jag att du värkade supersnäll!!!! :D I början var jag lite blyg och vågade inte prata med dig med det gick över snabbt. Efter det blev vi bästa kompisar och det var vi jätte länge. Jag har gjort allt jag kan för att störta dig under den period som var jobbigast när ni voltade med fyrhjulingen och efter det så blev vi ovänner men har redat ut det nu och är vi bästa vkompisar igen, du är en av mina bästa vänner och kommer alltid att vara. Du finns alltid för mig när jag behöver prata eller vad det nu kan vara, Vi säger ALLT till varan, vi har ingenting att dölja för varan. Du är den jag litar på upp till 110 % och det är inte många jag gör de på ska du veta!! JAG ÄLSKAR DIG CORNELIA OCH KOMMER ALLTID ATT GÖRA, DU KOMMER OCKSÅ ALLTID HA EN JÄTTE STOR PLATS I MITT HJÄRTA OCH DE KOMMER ALDRIG FÖRSVINNA!! :* ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Cornelia ♥

åhh älskade du!!!!!!!

du vet inte hur mycke jag älskar dig elina !!!<3

men du ska veta att du betyder GULD för mig!!!!!!

du är och kommer alltid vara min bästa vän! ♥

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

älskar dig!!!!

2012-02-04 @ 19:31:53
URL: http://corneliawallden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0