Batman Begins - Precision Select

YeeeY! :D

Yey, jag hade 41 besökare igår! :) tack så mycket. Nu när de ändå är så många som kollar kan ni väl ta o lägga till mig på bloglovin också? :p Mina planer för dagen är att vara med Emma, har inte varit med henne på över ett halvår så det ska bli kul att få träffa henne idag! Vi kanske ska åka pulka men framför allt ska vi fota sjukt mycket. Båda vi 2 är väldigt fotointresserade så mycket foto lär det bli! Jag vet inte om jag kan lägga ut bilderna idag för vårt internet funkar inte så jag bloggar från mobilen nu. Vid 17.00 sticker jag till träningen, det var sjukt kul igår att börja träna igen! :) Får se hur mycket bloggning det blir idag men annara får ni ha en underbar dag som jag ska ha tillsammans med Emma!

Kommentarer
Postat av: Novala - foto & webbdesign

Sv: Men elina...förstår du dig inte på mina vackra skämt...? Haha nej, skoja bara! Men asså det är inget som har hänt, jag bara skrev det för att det föll mig in...ja, du känner ju mig haha :P <3

2012-02-22 @ 10:15:43
URL: http://novalas.se
Postat av: Mimmi :3

Snygg blogg c:

Kolla gärna in min blogg ^^



www.takeamazing.devote.se

2012-02-22 @ 13:26:37
URL: http://Takeamazing.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0