Batman Begins - Precision Select

HEMMA

Nu har jag kommit hem efter en kort dag i skolan. Först hade vi slöjd sen idrott och efter det var de engelska. Himmla chill dag måste jag säga. Efter skolan var slut gick jag oxch köpte en present till pappa i med att han fyller år på måndag fast vi ska fira han i helgen. Nu sitter jag och kollar på TV och ska snart fixa massa läxor som jag har fått till egypten men vill gärna hinna göra dom innan så jag slipper ta med mig dom dit. Får se om jag bloggar mer ikväll annars hörs vi imon. (blir bilder sen)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Fin blogg och hoppas du har det nice :) händer idag då? kram

2012-03-15 @ 16:57:24
URL: http://mandanordgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0