Batman Begins - Precision Select

ingen rubrik

Tjo på er! :D
Sitter i skolan nu och väntar på att NO lektionen ska börja så det kommer bara bli ett litet inlägg. Igårkväll efter träningen mådde jag inte så bra och tror de är ganske mycket för sprutan. Sen drack jag ju dukoral också och där stog det att man kunde få ont i magen o.s.v och det är de jag har nu men hoppas det blir bättre snart. Ska hem till pappa efter skolan, han har ju kommit hem ifrån Mexiko nu så ska kolla i hans resväska och han har med sig något till mig där ifrån. Nu börjar NO lektionen så måste sluta skriva.
bild på mig och madde från i måndags

Kommentarer
Postat av: Madde

Awe! :)<3333333333333

2012-03-12 @ 12:29:14
URL: http://ssalblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0