Batman Begins - Precision Select

rast!! :D

Nu sitter man i skolan med Cornelia och chillar. Äntligen har jag dig tillbaka! :D ♥ Snart börjar nog NO lektionen men vet inte riktigt vad jag ska göra, eller jo, jag ska ju fråga vad jag ska ha för läxor till egypten men hoppas att jag hinner göra dom innan vi åker så det blir sjukt chill där nere utan skolan och läxor? :) Haha, har nu snackar med Cornelia om att vi ska sms:a på morgonen när jag åker bil till malmö för hon är den ändå som går upp så tidigt i med att hon åker buss och sen är hon ju också ute hos fåren på morgonen o.s.v, skönt att jag har nån att messa med när jag har tidigt så tidigt på morgonen! :D
Nu har visst NO lektionen börjat men ingen lärare? :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0