Batman Begins - Precision Select

söndag

hejsan! ja jag har inte hunnigt blogga här förns nu, men nu så ska ja tjabba på, aa igår var det ju lördag då var jag i Hessleholm o spelade match, sen när ja kom hem så var ja bara hemma o chillade, sen igår när vi kollade på tv så kom pappa in för han hade varigt ute med hundarna då sa han att de var ett får som "skrek" i hagen, då sprang mamma ut, och sen när hon kom in igen så sa hon att vi hade fått 2 lamm:) sen i morse så var ja o mamma ute och kollade då så vi att det var 2 tjejer:D haha ja e jätte glad, men aa, jag kommer att gå ut och fota sen och jag kan visa dom bilderna här också sen kanske, aja men vi hörs
//Cornelia (http://corneliawallden.blogg.se/) och Elina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0